Slogan konferencije Digital Day 2024 “Shape the Future of AI”, koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, donosi narativ o inovacijama i napretku gde veštačka inteligencija unosi revoluciju u oglašavanje, stvarajući efikasnije, personalizovanije i efektnije kampanje. AI u oglašavanju predstavlja transformativnu silu — moćnog saveznika koji unapređuje targetiranje, mogućnosti personalizacije, kreiranje sadržaja i celokupno okruženje oglašavanja.
Kako se ova priča bude razvijala, videćemo uspon veštačke inteligencije koja izaziva upadljiv strah od povratka kontrole nad budućnošću mnogih. Ljudi se plaše da će postati zamenljivi na poslu, plaši ih devalvacija veština i zamena uloga u različitim oblastima. Uprkos ovim zabrinutostima, ljudski kvaliteti, stručnost i prisustvo ostaju nezamenljivi u mnogim aspektima, što nam omogućava da zajedno oblikujemo budućnost veštačke inteligencije.
“Shape the Future of AI” je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u donošenju odluka, naglašavajući našu moć da upravljamo njenim uticajem na individualnom nivou. Podseća nas da veštačka inteligencija nije statična, već sistem koji se stalno razvija i na koji možemo da utičemo. Saradnjom sa veštačkom inteligencijom možemo da prihvatimo njenu pozitivnu stranu i izgradimo bolju budućnost za sebe i buduće generacije.
Na konferenciji Digital Day će biti razložene ključne oblasti u kojima veštačka inteligencija značajno utiče na digitalno oglašavanje, uključujući targetiranje, izradu kreative, korišćenje podataka i personalizovano korisničko iskustvo. Naglasićemo ulogu veštačke inteligencije u negovanju smislenih veza između brendova i potrošača, omogućavajući oglašivačima da duboko razumeju ponašanje publike za personalizovane poruke i naglašavajući dvostruku korist veštačke inteligencije za oglašivače i potrošače.
Dok se krećemo kroz budućnost inteligentnog oglašavanja, Digital Day će stajati kao svedočanstvo naše posvećenosti da ostanemo pametni, mudri i napredni u oblasti marketinga zasnovanog na veštačkoj inteligenciji koji se stalno razvija.
Ujedinićemo stručnjake i praktičare iz digitalnog marketinga kako bi podelili svoje uvide, iskustva i rešenja za rešavanje budućnosti veštačke inteligencije i njenog uticaja na oglašavanje.
Digital Day 2024 ima za cilj da podstakne kolaborativne dijaloge između agencija, medija, brendova i tehničkih strana kako bi se pozabavili izazovima i prilikama u kreativnoj industriji, posebno u vezi između oglašavanja i veštačke inteligencije.
Trinaesti Digital Day obeležiće predavanja vodećih eksperata iz oblasti digitalnog marketinga i veštačke inteligencije među kojima su: Piotr Bombol, suosnivač Adaily, Karolina Galácz, izvršna kreativna direktorka, VML Budapest, Dragan Petric, izvršni urednik, BUG, Danijel Brakus, suosnivač, HumanCode AI i mnogi drugi.
Panel diskusije:
- Treći talas digitalnog oglašavanja: Diskusija o razvoju Retail Media mreža (RMN-ova) koje otvaraju nove izvore prihoda za trgovce.
- Uticaj veštačke inteligencije na oglašavanje: Razmatranje praktičnih iskustava i promena koje AI donosi u poslovne prakse agencija i brendova.
- Kolačić je mrtav, živeli kolačići: Panel posvećen ukidanju kolačića trećih strana i njegovom uticaju na poslovanje.
- Sudbina medija u doba veštačke inteligencije: Diskusija o upotrebi AI u novinarstvu, sa fokusom na etiku i transparentnost.
Ostali govornici i panelisti:
- Jacek Kniaź (Teads) će govoriti o omnichannel iskustvima i budućnosti Connected TV-a.
- Aleksandar Babić (Yandex Ads) će objasniti upravljanje AI algoritmima u oglašavanju.
- Aleksandar Nikolić (AiChatBot.rs) će predstaviti uticaj AI Chatbotova na korisničko iskustvo i konverzije.
- Darko Marjanović (Things Solver) će podeliti uvide o AI alatima za marketing i prodaju
- Valentina Đorđević (Things Solver), Sanja Lalević (Aleph), i Đorđe Bukinac (GroupM Nexus) će istražiti AI kao ključni alat za poboljšanje performansi marketinških kampanja.
Poseban segment konferencije:
- Predstavljanje rezultata AdEx istraživanja za 2023. godinu: Đorđe Bukinac, Head of GroupM Nexus, će predstaviti najnovije podatke o stanju digitalnog oglašavanja.
Konferencija Digital Day 2024 je prilika da se okupe stručnjaci i praktičari iz digitalnog marketinga, razmene uvide i iskustva, te pronađu rešenja za buduće izazove i prilike u kreativnoj industriji. Kotizacije su u prodaji na www.digitalday.rs.
O IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.